ممکن است از خود بپرسید که بتونه اکریلیک چیست و چگونه می تواند برای شما مفید باشد. بتونه مراقبت از دیوار اکریلیک کاربردهای متنوعی در خانه برای اهداف مختلف دارد. استفاده از آن آسان است، فقط کافیست آن را در سطح خود بمالید و با دست یا غلتک صاف کنید!

بتونه دیواری اکریلیک یک لایه زیرین بر پایه آب و مقاوم در برابر قلیایی است که با استفاده از چسب های اکریلیک ویژه با قوام عالی ساخته شده است که برای پر کردن ترک ها و ترمیم سوراخ های روی دیوارها فرموله شده است. همچنین می‌توان از آن برای بسیاری از جنبه‌های بازسازی خانه، از جمله پر کردن سوراخ‌های ناخن، تعمیر کاشی‌های شکسته یا کاغذ دیواری،  هم در فضای بیرونی و هم داخلی استفاده کرد.

بتونه اکریلیک

بیشتر بخوانید: رنگ اکریلیک چیست؟

ویژگی های بتونه دیواری اکریلیک

وقتی صحبت از ویژگی های بتونه اکریلیک می شود، باید بدانید که تعداد زیادی از آنها وجود دارد. برخی از نکات کلیدی عبارتند از:

فرمول مقاوم در برابر آب و مقاوم در برابر قلیایی:

این یکی از ویژگی های عالی بتونه اکریلیک است زیرا می توان از آن بر روی سطوح داخلی و خارجی استفاده کرد که به شما این امکان را می دهد که بیشترین بهره را از خرید خود ببرید. علاوه بر این، در برابر محو شدن نیز مقاوم است، بنابراین تعمیرات شما برای مدت طولانی دوام می آورد.

شکاف ها و سوراخ ها را پر کنید:

یکی از دلایل اصلی استفاده مردم از بتونه دیواری اکریلیک این است که می تواند هر گونه شکاف یا سوراخ روی دیوار را به سرعت و به راحتی پر کند. این بدان معنی است که شما مجبور نیستید ساعت ها برای تعمیر چیزی که شکسته است صرف کنید. بتونه تمام کارهای سخت را برای شما انجام می دهد!

غیر سمی:

یکی دیگر از ویژگی های عالی این بتونه دیواری اکریلیک غیر سمی بودن آن است. این بدان معنی است که حتی اگر بچه‌های کوچک یا حیوانات خانگی در خانه دارید، لازم نیست نگران تماس آنها با آن باشید، آنها در امان خواهند بود!

سهولت کاربرد:

همانطور که در بالا ذکر شد، یک چیز عالی در مورد استفاده از بتونه دیواری اکریلیک برای تمام این جنبه‌ها در پروژه‌های بازسازی خانه این است که استفاده از آن بسیار آسان است، فقط آن را روی سطح خود بمالید و با دست یا غلتک صاف کنید! هیچ ابزار دیگری در هیچ نقطه ای از فرآیند مورد نیاز نیست.

قوام عالی و متناسب:

قوام این محصول آن را برای پر کردن شکاف‌ها یا سوراخ‌های دیوارها و همچنین صاف کردن کاغذ دیواری هنگام تزئین مجدد – بدون افت کیفیت در مقاومت قلیایی آن در برابر آب، عالی می‌کند.

مزایای بتونه دیواری اکریلیک

راه حل مقرون به صرفه:

مزیت بزرگ استفاده از بتونه رنگ اکریلیک برای انواع کارهای مختلف بازسازی خانه این است که می تواند در درازمدت باعث صرفه جویی زیادی در هزینه شما شود. این یک راه حل مقرون به صرفه است که دیوارهای شما را سریع ترمیم می کند.

نتایج سریع:

این محصول راه حل هایی برای رفع سریع ارائه می دهد، بنابراین اگر شکاف یا سوراخی روی دیوارهای شما وجود دارد که باید به سرعت پر شوند، مطمئناً این محصول مناسب شماست! لازم نیست قبل از رفع این مشکلات تا فردا منتظر بمانید زیرا در عرض چند دقیقه انجام خواهند شد.

پرداخت و دوام استثنایی:

در نهایت، بتونه رنگ اکریلیک پوشش و دوام استثنایی را ارائه می دهد. این بدان معنی است که دیوارهای شما حتی پس از سال ها استفاده صاف، براق و حرفه ای به نظر می رسند.

چگونه از بتونه دیواری اکریلیک استفاده کنیم؟

مرحله 1: بتونه نقاشی را اعمال کنید

مرحله 2: پرایمر بزنید

مرحله 3: پوشش نهایی را اعمال کنید

نتیجه

دلایل زیادی برای در نظر گرفتن استفاده از بتونه دیوار اکریلیک برای پروژه بعدی بازسازی خانه وجود دارد.

برای بهترین نتیجه، بتونه اکریلیک افکس را ببینید.

بتونه نرم اکریلیک نما Exterior paste

بتونه نرم اکریلیک Interior paste