گروه محصولات FINE

|

محصولات

FINE

|

محصولات

SUPER

رنگ چوب و مبلمان

|

محصولات

ULTRA

رنگ چوب و مبلمان

خلاص شدن از شر وسایل قدیمی در سال های اخیر اولین گزینه ای است که به ذهن می رسد. جایگزین کردن اقلام قدیمی با خرید موارد جدید در واقع کار آسان اما گرانی است. شما با استفاده از رنگ چوب و مبلمان با تغییر رنگ، روکش یا لاک مبلمان خود می توانید ظاهری کاملاً جدید به آنها ببخشید و استایلی متفاوت داشته باشید. با اعمال رنگ‌های مختلف بر روی قطعاتی که قبلاً دوست داشته‌اید اما اکنون نیاز به تغییر دارند، می‌توانید آنها را کاملاً مطابق با سلیقه شخصی خود طراحی کنید و آنها را به یک قطعه کمیاب تبدیل کنید که در هیچ کجا یافت نمی‌شود. در نگاه اول، ایده طراحی اقلام در خانه ممکن است این احساس را به شما بدهد که دردسرساز و نامرتب است، اما پس از تهیه مواد مناسب، به راحتی می توان فهمید که این یک فرآیند بسیار ساده است. یکی از آنها پرایمر است که باید پس از سنباده زدن روی رنگ قدیمی انجام شود. دوم فرآیند پولیش است که با تولیدات فناوری جدید انجام خواهید داد. اگر راه دوم را امتحان کنید، این فرصت را به شما می دهد که بدون سنباده کار کنید. به این ترتیب هم زمان و هم انرژی اضافی را از دست نمی دهید. از هر تکنیکی که استفاده کنید، نتیجه ای که می گیرید قطعا شما را راضی خواهد کرد. گاهی می خواهیم تغییراتی در خانه های شما ایجاد کنیم، حتی برای اینکه ظاهری مدرن داشته باشیم. مقرون به صرفه ترین راه برای ایجاد این تغییر بدون خرید اقلام جدید، ایجاد تغییرات در اقلام است. شما می توانید در هر زمان از محصولات فیلی بویا سفارش دهید.

قیمت رنگ چوب و مبلمان

ما با محصولات مبلمان فیلی بویا، راه‌حل‌های حرفه‌ای برای طرح‌های سطوح مختلف مخصوصاً برای صنعت چوب را برای فروشندگان و مشتریان صنعتی خود ارائه می‌دهیم. از سال 2003، هدف فیلی بویا ارائه محصولات نوآورانه برای مشتریان خود با پیروی دقیق از فناوری و روندها بوده است. طیف وسیعی از محصولات از محصولات آماده سازی کف گرفته تا محصولات رنگ و لاک بالای پوشش، به ویژه محصولات اکریلیک، پلی اورتان، سلولزی، آب، مصنوعی، پلی استر در فیلی بویا موجود است. سلامت مصرف کنندگان و کاربران مهمترین اولویت برای فیلی  است و محصولات ما مطابق با مقررات مورد نیاز استاندارد اروپا تولید می شوند. ما در شرکت افکس وارد کننده رنگ چوب و مبلمان در حین واردات محصولات خود، بیشترین الهام را از مصرف کنندگان خود می گیریم، رضایت مشتری را در کانون توجه خود قرار می دهیم و به تلاش خود برای ارائه بهترین خدمات به شما ادامه می دهیم.

رنگ مبلمان را از کجا بخریم؟

می توانید رنگ چوب و مبلمان را به راحتی از افکس کالر تهیه کنید. رنگ مبلمان مختلفی برای بازگرداندن شادابی رنگ‌های تغییر شکل یافته یا محو شده و تغییر رنگ موجود وجود دارد. رنگ های مبلمان وجود دارد که برای همه مدل های مبلمان چوبی، پلاستیکی، حصیری یا روکش دار مناسب است. اگر می خواهید رنگ مبل، کابینت یا میز قهوه خانه خود را تغییر دهید، می توانید به راحتی گزینه مورد نظر خود را بین محصولات فیلی بویا پیدا کنید. با تهیه رنگ مناسب برای مبلمان خود می توانید به ظاهر دلخواه خود برسید.

کدام مبلمان را می توان رنگ کرد؟

مبلمان قابل رنگ آمیزی شامل اقلام چوبی جامد مانند میز، صندلی، کمد و کابینت و همچنین طرح های چوب مهندسی شده مانند تخته سه لا یا نئوپان است. اما مبلمان با مصالح ساختمانی فلزی مانند فولاد، آلومینیوم و فرفورژه را نیز می توان با استفاده از محصول مناسب رنگ آمیزی کرد. علاوه بر این، رنگ های مختلفی با ساختار مناسب برای مبلمان پلاستیکی و حصیری وجود دارد. می توانید با گرفتن رنگ پلاستیکی که می توانید روی مبلمان پلاستیکی خود اعمال کنید، رنگ را تغییر دهید. همچنین می توانید قسمت های چوبی و فلزی قطعه مورد نظر را روی مبلمان روکش شده رنگ آمیزی کنید.

مبلمان با کدام رنگ نقاشی می شود؟

در میان محصولاتی که می توانید برای رنگ آمیزی مبلمان انتخاب کنید، گزینه های لاتکس وجود دارد. این یک نوع پایه آب است که به سرعت خشک می شود و به راحتی تمیز می شود. با این حال، رنگ لاتکس برای استفاده بر روی سطوح با رنگ های متنوع از جمله مات، ساتن و براق مناسب است. حتی گزینه هایی با ساختار و روش های مختلف استفاده مانند رنگ روغنی، رنگ گچی، رنگ شیر یا رنگ اسپری وجود دارد. بسته به ساختار مبلمانی که قصد رنگ آمیزی آن را دارید، می توانید محصول مناسب را انتخاب کنید. هنگام انتخاب رنگ برای مبلمان خود، می توانید مواد مورد نیاز، ظاهری که می خواهید به دست آورید و نحوه استفاده از محصولات را در نظر بگیرید. می توانید از بین انواع رنگ اولترا، سوپر و فاین فیلی بویا دیدن کرده و محصول مورد نظر را خریداری کنید.

0%
کیفیت

کیفیت و کارایی محصولات ما در حد استانداردهای جهانی می باشند.

محصولات