ضد آب کردن دیوار ها با سیلر رنگ

انواع سیلر رنگ که به عنوان محلول ضد آب استفاده می شود

رنگ سیلر به عنوان یک محلول ضد آب عمل می کند زیرا از نشت آب دیوارها جلوگیری می کند. مشکل نشت آب نه تنها در فصل های موسمی بلکه حداقل در زمان های مورد انتظار نیز وجود دارد. مشکلات نشت آب باعث می شود دیوارها و سقف ها مرطوب، محو و پوسته شوند که نه تنها روحیه شما را خراب می کند، بلکه سلامت شما را نیز تهدید می کند. همه ما فقط سعی می کنیم خانه را زیبا کنیم، اما اغلب از مهمترین بخش غفلت می کنیم. بسیار مهم است که خانه خود را با کمک سیلر رنگ مهر و موم و درزگیر دیواری به مکانی امن تبدیل کنیم.

بنابراین در اینجا سه نوع سیلر رنگ برای مراقبت از خانه معرفی شده است:

بتونه ضد آب

یک خانه نمی تواند تمیز و شاد به نظر برسد اگر دیوارها در حال ترشح یا پوسته شدن باشند. برای اطمینان از اینکه سازه ساختمان شما قبل از زمان پوسیدگی و سقوط نمی کند، انتخاب دیوار بند و محلول عایق رطوبتی مناسب ضروری است. برای این کار لازم است که دیوارها و سقف های شما ضد نشتی باشند. استفاده از بتونه ضد آب تضمین می کند که خانه شما حتی پس از سال ها جدید به نظر می رسد زیرا تراوش صفر تا حداقل را ایجاد می کند. نه تنها این، شکاف‌ها را پر می‌کند تا دیوار شما زیبا به نظر برسد بلکه یک روکش ثابت و صاف را تضمین کند.

رنگ ضد رطوبت

ضد آب کردن دیوارها یک فرآیند تک مرحله ای نیست. استفاده از رنگ ضد رطوبت یا سیلر نه تنها مشکل نشت آب را حل نمی کند بلکه به جلوگیری از چنین شرایطی کمک می کند زیرا یک لایه الاستیک ضخیم تشکیل می دهد که ترک ها را پر کرده و از نفوذ آب جلوگیری می کند. شما می توانید از سیلر به عنوان رنگ دیوار و همچنین پرایمری که می توان رنگ ها را روی آن اعمال کرد، استفاده کرد. این نه تنها یک محلول اتصال دهنده ضد آب و ترک است، بلکه به عنوان یک عامل ضد جلبک و ضد قارچ عمل می کند که شما را از استرس و هزینه های زیادی به دلیل فرسودگی خانه نجات می دهد. این می تواند برای یک اقامت راحت در خانه شما بسیار مفید باشد زیرا از نشت آب و مشکلات میرایی جلوگیری می کند.

پوشش سیمانی

از باران باید بدون نگرانی در مورد نشت آب و مشکلات نشت لذت برد. پوشش سیمانی یکی از بهترین راه حل های دیوار بند برای جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت و مقاومت در برابر کپک است. پوشش های ضد آب سیمانی بسیار انعطاف پذیر با جذب کم هستند و آنها را به یک راه حل ضد آب کردن دیوار ها تبدیل می کند. به طور کلی، پوشش سیمانی دو جزئی دارای بهترین کیفیت سیمان است که به عنوان فرمول ضد آب مناسب عمل می کند.

 بنابراین لازم نیست نگران راه حل های ضد آب برای خانه خود باشید، زیرا همه راه حل های عالی سیلر رنگ را برای محافظت از خانه خود در دسترس دارید.