آشپزخانه

یک تغییر رنگ ساده می تواند ظاهر آشپزخانه شما را به طرز چشمگیری تغییر دهد. به عنوان مثال، رنگ های خاکستری در تن مناسب می توانند هوای ظریف و پیچیده ای را به آشپزخانه شما بیاورند. درست مانند خاکستری، استفاده از سایه مناسب قرمز می تواند فضایی فوق العاده درخشان به ظاهر بی روح آشپزخانه شما ببخشد.

در این مقاله، انتخاب رنگ های مناسب آشپزخانه که مورد علاقه معماران داخلی است، را برای شما گردآوری کرده ایم. شما می توانید زمان کمتری را صرف مشاهده نمونه رنگ های مقاله ما کنید و ایده های جدیدی در مورد دکوراسیون آشپزخانه که تا به حال به آن فکر نکرده اید به دست آورید.

بیشتر بخوانید : چگونه رنگ دکوراسیون داخلی را انتخاب کنیم؟

تصویر بزرگ را ببینید

آشپزخانه

هنگام انتخاب رنگ آشپزخانه به تصویر بزرگ نگاه کنید. دیوارها، کف، کابینت ها، پیشخوان ها، سقف و تمامی لوازم تزئینی آشپزخانه شما باید هماهنگ باشند. اگر رنگ‌های خنثی را روی دیوارها، سقف و کف خود ترجیح می‌دهید، می‌توانید با روی آوردن به رنگ‌های متالیک در لوازم آشپزخانه خود ظاهری زیبا داشته باشید. اگر کمی رنگ بیشتری می خواهید، می توانید با یک قالیچه یا گل های تازه بهاری به آشپزخانه خود رنگ و شادی بدهید.

از طبیعت الهام بگیرید

دکوراسیون آشپزخانه

اگر نمی توانید در مورد رنگ های مناسب آشپزخانه تصمیم بگیرید، سعی کنید از طبیعت الهام بگیرید. رنگ هایی که در طبیعت با یکدیگر هماهنگ هستند را ارزیابی کنید. به عنوان مثال، آبی، سبز، سفید ماسه ای یا خاکستری سنگی رنگ هایی هستند که هماهنگ با یکدیگر حرکت می کنند. این رنگ‌ها که در طبیعت بسیار به هم می‌آیند، فضایی فوق‌العاده در دکوراسیون آشپزخانه ایجاد خواهند کرد.

سلیقه شخصی

کابینت آشپزخانه

شما می توانید با افزودن کمی سلیقه شخصی به دکوراسیون آشپزخانه خود، خانه گرمی داشته باشید. برای این کار ابتدا به پالت رنگی اشیاء با ارزش خود نگاهی بیندازید. به عنوان مثال، حتی رنگ ها و الگوهای بشقاب های چینی مورد علاقه شما می تواند منبع الهام برای کل آشپزخانه شما باشد. بسیار مهم است که در هنگام تعیین رنگ های مناسب آشپزخانه، سلیقه شخصی را برجسته کنید تا زمان صرف شده در این اتاق لذت بخش تر شود.

به سراغ تک رنگ بروید

رنگ آشپزخانه

طراحی تک رنگ یکی از سبک های دکوراسیون مورد علاقه طراحان داخلی در انتخاب رنگ آشپزخانه است. در وسایلی که دکوراسیون آشپزخانه را تشکیل می دهند از رنگ های یکسان با مواد و بافت های مختلف استفاده کنید. این تفاوت های فیزیکی بین رنگ ها باعث تغییر شخصیت رنگ و ایجاد علاقه بصری می شود.

همبستگی بین رنگ ها

رنگ های آشپزخانه

برای رسیدن به هماهنگی بین دیوارهای آشپزخانه و کابینت های آشپزخانه، می توانید رنگ کابینت های خود را انتخاب کنید. بنابراین، در ترکیب رنگ های آشپزخانه ظاهری ثابت به دست می آورید.