ارزش خانه

ما به خوبی می دانیم که عواملی مانند موقعیت مکانی، عرض، طرز کار، تراس و باغ به طور مستقیم بر ارزش یک خانه تأثیر می گذارد. اگر به شما بگوییم که رنگ دیوار ارزش خانه را چند برابر می کند، چه فکر می کنید؟

گزارشی با عنوان “تحلیل رنگ دیوار 2017” که توسط Zillow، یک شرکت املاک و مستغلات در ایالات متحده تهیه شده است، بر اساس داده های خانه هایی که برای آنها می فروشد و اجاره می دهد، رنگ هایی را نشان می دهد که ارزش خانه ها را افزایش می دهد. برای اینکه بدانید کدام رنگ در کدام قسمت از خانه ارزش خانه شما را افزایش می دهد، به ما همراه باشید.

آشپزخانه

آشپزخانه

انتخاب رنگی از آبی روشن تا خاکستری در آشپزخانه، ارزش خانه ها را بین 1500 تا 2000 دلار افزایش می دهد. متأسفانه انتخاب رنگ های زرد حصیری یا زرد طلایی روی دیوار آشپزخانه به عنوان رنگ دیوار ارزش خانه را پایین می آورد برجسته می شود.

اتاق نشیمن و سالن

اتاق نشیمن

وقتی صحبت از اتاق نشیمن و سالن به میان می آید، البته محبوب ترین رنگ ها بژ شنی و رنگ های بژ روشن است. رنگ‌های بژ با ویژگی‌هایی که دارند از جمله به راحتی تغییر شکل می‌دهند و تقریباً با هر دکوراسیونی سازگار هستند، می‌توانند ارزش خانه‌ها را تا ۲۰۰۰ دلار افزایش دهند. از سوی دیگر، رنگ‌های رو به کاهش در اتاق‌های نشیمن و سالن شامل ته‌رنگ‌های آبی مانند فیروزه‌ای، آبی روشن و خاکستری نقره‌ای است.

حمام ها

حمام ها

آمارها می گویند زمانی که به خرید یا اجاره خانه فکر می کنیم، قسمتی که بیشتر بر تصمیم ما تأثیر می گذارد حمام است. خانه هایی با حمام بزرگ و روشن همیشه از این نظر 1-0 جلوتر هستند. بنابراین، اگر می خواهید ارزش خانه خود را افزایش دهید، باید رنگ هایی مانند سفید و پوسته تخم مرغ را در سرویس بهداشتی خود ترجیح دهید و تا حد امکان از رنگ های روشن یاسی و آبی دوری کنید.

اتاق های خواب

اتاق خواب

در حالی که انتخاب رنگ های آبی مانند آبی آسمانی، فیروزه ای در اتاق خواب شما ارزش خانه شما را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد، استفاده از رنگ های صورتی پر جنب و جوش در این قسمت های خانه ممکن است باعث شود خانه شما جذابیت خود را در نظر مشتریان از دست بدهد.

اتاق های پذیرایی

استفاده از رنگ آبی یا آبی تیره که آبی مایل به ارغوانی است، بر روی دیوارهای اتاق غذاخوری، ارزش آن خانه را حدود 1800 دلار افزایش می دهد، در حالی که رنگ های کاشی، قرمز و مسی از جمله رنگ هایی هستند که ارزش خانه را کاهش می دهند.

نماها

نماها

رنگ بیرونی عامل مهمی است که اولین تصور را از خانه ایجاد می کند. بنابراین، اگر می‌خواهید رنگ دیوار ارزش خانه را ارزش دهد، باید از رنگ‌های خنثی مانند بژ شنی و خاکستری (ترکیبی از قهوه‌ی خاکستری و شیری) در نمای بیرونی خود استفاده کنید و حتماً از رنگ‌های قهوه‌ای که حس نا امنی ایجاد می‌کنند دوری کنید.

درهای ورودی

رنگ درب بیرونی شما به طور مستقیم بر ادراک خانه شما همانند رنگ نما تاثیر می گذارد. بنابراین، اگر می خواهید ارزش خانه خود را افزایش دهید، انتخاب رنگ های کلاسیک و اصیل مانند آنتراسیت، خاکستری، مشکی و آبی سرمه ای برای درب بیرونی خود مفید است.

این رنگ باعث افزایش ارزش خانه شما می شود

ارزش خانه

هنگامی که تصمیم به فروش خانه خود دارید، بسیار مهم است که خانه شما مرتب و زیبا به نظر برسد. ممکن است لازم باشد برای ایجاد این ظاهر، مقداری پول برای تزیینات خرج کنید. از نظر مالی، در درازمدت ارزش این هزینه را خواهد داشت، زیرا تغییرات جزئی می تواند به طور چشمگیری قیمت فروش خانه شما را افزایش دهد. در ابتدای کارهای کوچک، البته رنگ کردن خانه می آید. قبل از سایر جزئیات، اولین چیزی که خریدار خانه به آن توجه می کند دیوارهای خانه یا حسی است که این دیوارها در افراد ایجاد می کند.

رابطه بین رنگ تزئینی و ارزش خانه

طراحان می گویند که دیوارهای تمیز و به خوبی نگهداری شده یکی از مهم ترین نکاتی است که باید هنگام آماده سازی خانه هایمان برای فروش روی آن تمرکز کنیم. طبق نظرات حرفه ای، رنگی وجود دارد که ارزش ویژه ای به قیمت فروش خانه ها می افزاید: این رنگ خاص رنگ عاج است.

رنگ عاج رنگی جاودانه و کلاسیک است. رنگ عاج که خانه و دیوارها را تمیز جلوه می دهد، از دیرباز مورد علاقه بسیاری از صاحبان خانه بوده و مورد علاقه خریداران بوده است. رنگ‌ عاج نیز این قدرت را دارند که خانه را گران‌تر از آنچه هست نشان دهند. تصور زندگی در خانه ای که تمیز و جادار به نظر می رسد بسیار لذت بخش است و بسیار راحت تر از یک خانه مختلط است.

رنگ های دیوار عاج

رنگ عاج | رنگ دیوار عاج

رنگ عاج باعث فروش خانه ها می شود. زیرا خریداران احتمالی فکر می کنند خانه هایی که با این رنگ تزئین شده اند، آراسته تر به نظر می رسند. این رنگ ظاهری خنثی به خانه ها می دهد. ظاهر خنثی باعث می شود صاحب بعدی خانه فکر کند که فضاهایی دارد که می تواند سلیقه شخصی خود را به نمایش بگذارد. عدم نیاز به رنگ آمیزی و سفیدکاری فوری از جمله عوامل تسریع در روند فروش می باشد. افرادی که خانه را می خرند ترجیح می دهند به خانه ای نقل مکان کنند که بتوانند در آن زندگی کنند.

رنگ دیوار عاج؛ به عنوان یک بوم خالی برای مبلمان، نقاشی دیواری و لوازم جانبی عمل می کند و به طور خودکار احساس فضای بزرگتر را می دهد. این تضمین می کند که اولین برداشت از خانه ها خوب است و بنابراین ارزش خانه ها بالا نگه داشته می شود.

چرا باید از رنگ عاج استفاده کرد؟

اشاره کردیم که رنگ عاج ظاهری تمیز و با طراوت می بخشد و این یک مزیت برای هر خانه ای است. رنگ عاج را می توان در فضای داخلی، یعنی در دیوارهای داخلی خانه و همچنین در نمای بیرونی استفاده کرد.

رنگ عاج روشنی که در فضای داخلی استفاده خواهید کرد به شما این امکان را می دهد که فضای داخلی را همانطور که می خواهید مدیریت کنید. به عبارت دیگر، در انتخاب مبلمانی که با رنگ دیوار همخوانی داشته باشد، مشکلی نخواهید داشت. با هر رنگی سازگار است.

چگونه رنگ عاج را بدست آوریم؟

رنگ عاج که استفاده از آن بسیار آسان و مفید است، سایه بسیار روشن زرد و سبز است. در مدل سازی رنگ RGB، 100% قرمز، 100% سبز و 94.12% آبی است.