دکوراسیون فضاهای باریک چگونه باید باشد؟

در دکوراسیون فضاهای باریک و کوچک استفاده موثر از دیوارها مهم است. شما می توانید به کمک دیوارهای خانه دکوراسیونی زیبا در فضاهای باریک ایجاد کنید. اگر فضای کافی روی زمین وجود نداشته باشد، طبیعتاً باید به موارد دیگر فکر کرد که استفاده از دیوارها یکی از مهم ترین موارد است.

قفسه های جعبه ای شکل مورد بسیار خوبی برای مرتب کردن شلوغی ها و نا مرتبی های برخی از وسایل است.می توانید رنگ قفسه های خود را با توجه به رنگ دیوار و مبلمان خود تعیین کنید. می توانید از رنگ های متضاد، قفسه ها به اشکال مختلف و نورپردازی مناسب استفاده کنید و فضای خود را وسیع تر نشان دهید.

بیشتر بخوانید : چه رنگی اتاق را بزرگتر نشان می دهد؟

دکوراسیون

قسمت های بالای درها نیز قسمت های بسیار مناسبی برای استفاده به عنوان مناطق بیکار هستند. آنها را می توان با قفسه های تزئینی بسیار کاربردی تر کرد.

شما می توانید با ایجاد قسمت های مختلف در اتاق با صفحه های سبک و آسان که در خانه شما استفاده خواهیم کرد، از هر متر مربع آن استفاده کاربردی تری داشته باشید و همچنین می توانید دکوراسیون را زیبا کنید.

اگر فضای شما محدود است، باید به انتخاب اقلام در دکوراسیون فضاهای باریک نیز توجه کنید. وسایل باریک، نازک و بلند و کابینت های توکار هم باعث صرفه جویی در فضا می شود و هم باعث می شود پهن تر به نظر برسد.

با گذشت زمان، در های مورد استفاده در خانه های ما نیز تغییر می کنند. درهای دو بال که اغلب در خانه های قدیمی می بینیم، ابتدا با درهای تک بال و در نهایت درب های کشویی جایگزین شدند. اگر می خواهید در فضای خانه خود صرفه جویی کنید، می توانید از درب های کشویی و آکاردئونی استفاده کنید. این نوع درب‌ها که می‌توانند مناسب هر اتاقی باشند، امروزه با ارائه رنگ‌ها و بافت‌های متفاوت به جایگزین‌های شیک برای ما تبدیل شده‌اند.