وقتی صحبت از هر اتاقی در خانه شما می شود، همه مناطق نیاز به توجه ویژه زیادی دارند. این در مورد سقف خانه شما صادق است. رنگ می تواند تأثیر بگذارد و به هر فضایی کمک کند تا احساس سبک، روشن، دنج و گرم داشته باشد. اگر شما می خواهید بهترین رنگ برای ارتفاع سقف های مختلف را بشناسید در این مقاله همراه ما باشید.

سقف بلند

اتاقی با سقف بلند زیبا حسی لوکس دارد. انتخاب رنگ مناسب در خانه را به این احساس اضافه کنید. اگر می خواهید بر ارتفاع سقف ها تأکید کنید، به سراغ رنگ سفید کرمی بروید. این به نشان دادن جزئیات باورنکردنی و فضای وسیع اتاق کمک می کند. بسیاری از صاحبان خانه دوست دارند راه هایی برای کاهش ارتفاع سقف پیدا کنند. در این صورت، رنگ می تواند کمک کند. رنگی مانند خاکستری ملایم به ایجاد حس خوشایند کمک می کند که خانه را آرام تر و کمی رسمی تر می کند.

سقف میان رده

صاحبان خانه هایی که ارتفاع سقف استاندارد دارند، می توانند به سراغ رنگ هایی بروند که شادی و گرما را افزایش می دهند. افکش کالر می‌تواند به شما کمک کند تصمیم بگیرید که کدام رنگ‌ها ظاهری را که می‌خواهید را انتخاب کنید. سقف می تواند به هر اتاقی کمک کند که در یک روز گرم احساس آرامش کند. به سراغ رنگ‌هایی بروید که خنک‌کننده‌های زیادی دارد، مانند سبز شکاری یا قهوه‌ای پررنگ. رنگ هایی که به گرما می افزایند نیز می توانند در سقف شما استفاده شوند. سایه روشن زرد روشن یکی از راه های آفتابی نگه داشتن آن است.

سقف کوتاه

سقف های کوتاه می توانند به اتاق احساس خلوت شخصی کنند. آنها همچنین می توانند اتاق را کمی تنگ کنند. اگر می خواهید فضای خانه را باز کنید، از سقف ها شروع کنید. برای کمک به کشیدن چشم به سمت بالا، رنگ سفید روشن را انتخاب کنید. تقسیم اتاق را به دو رنگ مختلف آبی و سبز در نظر بگیرید. از رنگ آبی روی دیوارها استفاده کنید و سپس حدود سه یا چهار اینچ از بالا متوقف شوید. سپس رنگ سبز را به بقیه دیوار از جمله کل سقف اضافه کنید. که شخصیت و بسیاری از سبک مدرن را اضافه می کند.

همین امروز با افکس کالر تماس بگیرید و بیاموزید که چگونه می توانیم در مورد همه نیازهای نقاشی به شما کمک کنیم.