رنگ مشکی دیوار

اگر جرات یک طرح دکوراتیو متفاوت را دارید، در این مطلب رنگ دیوار مشکی را به شما پیشنهاد می کنیم. رنگ سیاه دیوار ممکن است در ابتدا دیوانه کننده به نظر برسد، اما این روند روز به روز در سراسر جهان رایج تر می شود. اگر اتاق شما نور کافی دارد، می توانید با دیوارهای مشکی دکوراسیونی باشکوه ایجاد کنید.

رنگ سیاه و طبیعت

رنگ دیوار مشکی پیچیده است. با این حال، با این رنگ می توانید ظاهری تزئینی ایجاد کنید که حس نزدیکی به طبیعت را در شما ایجاد کند. سعی کنید در طراحی خود خیلی از تک رنگ فاصله نگیرید. مبلمان چوبی را به ترکیب هماهنگ سیاه و سفید اضافه کنید. چند اکسسوری دکوری طبیعی، یک گیاه گلدانی، یک نقاشی دیواری که می توانید درختان را تماشا کنید، به فضای اتاق اضافه کنید. در چنین اتاقی احساس دوری از هیاهوی شهر خواهید داشت.

رنگ سیاه
دیوار سیاه

کنتراست شیک

رنگ دیوار سیاه نباید باعث شود احساس تیره و تاریکی کنید. اگر اتاق شما نور زیادی داشته باشد، رنگ دیوارهای مشکی شما به فضای داخلی شما ابعاد بیشتری می بخشد. شما می توانید با انتخاب رنگ های متضاد مانند صورتی کم رنگ و سالمون در انتخاب مبلمان، ظاهری تزیینی چشمگیر داشته باشید.

اتاق خواب مشکی

اگر اتاق خواب شما دارای پنجره های بزرگ است، می توانید با دیوارهای مشکی محیطی فوق العاده آرام ایجاد کنید. شما می توانید با سرمایه گذاری روی فرش های طرح دار، پارچه های خز مصنوعی و گیاهان گلدانی سرسبز، ظاهر تزئینی شیک در اتاق خود ایجاد کنید.

دیوار مشکی
مشکی

خاکستری مانند سیاه

اگر مشکی برای شما انتخاب قاطعانه ای است، می توانید رنگ های خاکستری تیره دیوار را نیز انتخاب کنید تا این ظاهر تزئینی را در خانه خود تجربه کنید. می توانید دیوارهای خاکستری تیره خود را با لوازم تزئینی خاکستری، گل های زرد و بالش های طرح دار ترکیب کنید.

مبلمان چوبی و گردو

وقتی رنگ دیوار مشکی را ترجیح می دهیم، به دنبال  مبلمان روشن هستیم تا ظاهری تیره ایجاد نکنیم. با این حال، در اتاق‌هایی که دیوارهای مشکی دارند، می‌توانیم با انتخاب مبلمان با رنگ‌های چوبی و گردویی، ظاهری دکوراتیو فوق‌العاده شیک و جذاب ایجاد کنیم. شما همیشه می توانید با گل های تازه گرما را به اتاق خود بیاورید.